.

.

מברג דיוק WYFDP מברג 6 PCS ביטים מגנטיים

מברג דיוק WYFDP מברג 6 PCS ביטים מגנטיים

ILS 166.78

כמות
במלאי

הידית עשויה מפלסטיק TPR עם עיצוב ארגונומי חיסכון בעבודה ולא קל להשיג עייפות. מזויף על ידי פלדת ונדיום כרום באיכות גבוהה עם טיפול מלוטש עם פיצוץ חול לקשיות גבוהה יותר ואנטי- RUST. חתיכות מטופלות מגנטיות, נוחות יותר לברגים או אגוזים לספיגה. כמה גדלים לבחירה, קל לנשיאה. שימושים : משמשים לעתים קרובות בהרכבה ופירוק של ציוד מכונות לתחזוקת רכב בצורת רכב, מכשירי מכשירים ביתיים, ריהוט, צעצועים וכו '. הידית עשויה מפלסטיק TPR עם עיצוב ארגונומי. חיסכון בעבודה ולא קל להשיג עייפות. מזויף על ידי פלדת ונדיום כרום באיכות גבוהה עם טיפול מלוטש עם פיצוץ חול לקשיות גבוהה יותר ואנטי- RUST. חתיכות מטופלות מגנטיות, נוחות יותר לברגים או אגוזים לספיגה. כמה גדלים לבחירה, קל לנשיאה. שימושים : משמשים לעתים קרובות בהרכבה ובפירוק של ציוד מכונות לתחזוקת רכב בצורת רכב, מכשירי מכשירים ביתיים, ריהוט, צעצועים וכו '. Word Material : TPR + Chrome Vanadium Sleat עשוי מפלסטיק TPR עם עיצוב ארגונומי. חיסכון בעבודה ולא קל להשיג עייפות. על ידי פלדת ונדיום כרום באיכות גבוהה 6150 עם טיפול מלוטש של פיצוץ חול לקשיות גבוהה יותר ואנטי-רוסט. חתיכות מטופלות, נוחות יותר לספוג ברגים או אגוזים. גדלים מסוימים לבחירה, קלים לנשיאה.

מאפיינים מוצהרים

cross, one word:
Material:
TPR + chrome vanadium steel 6150
Note:
Live operation of non-insulated tools is strictly prohibited.
Uses:
often used in the assembly and disassembly of cross-shaped automobile maintenance machinery equipment, home appliances, furniture, toys, etc.
The handle is made of TPR Plastic with ergonomic design. Labor saving and not easy to get fatigue.:
Forged by high quality 6150 chrome vanadium steel with sandblasting polished treatment for higher hardness & anti-rust.:
Magnetic treated bits, more convenient to adsorb screws or nuts.:
Several sizes for selection, easy to carry.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm. :

מוצרים קשורים