.

.

ערכת RASP וקבצים, כלי RASP מעץ עם ידיות עץ, כלי שחיקת ידיים לעץ, מתכת ופלסטיק, 8 אינץ ', 10 אינץ'

ערכת RASP וקבצים, כלי RASP מעץ עם ידיות עץ, כלי שחיקת ידיים לעץ, מתכת ופלסטיק, 8 אינץ ', 10 אינץ'

ILS 7.99

כמות
במלאי

מבנה שיניים סביר - מבנה שיניים סביר יכול להגדיל את קצב חיתוך הקבצים, להפחית את עוצמת העבודה שמור מאמץ - ידית העיצוב הייחודית קלה לאחיזה כדי לשלוט טוב יותר כדי לשפשף בקלות על מתכת. משך את יעילות העבודה. איכות מעולה - כל קובץ מעוצב מפלדת סגסוגת כדי להבטיח אריכות ימים וכוח, שיניים לאורך זמן לגילוף עץ. כלים רב תכליתי - כולל עיצוב מתכת (אלומיניום, פח, ברזל, נחושת וכמה מתכת אחרת), עץ, פלסטיק. השירות שלנו - אם יש לך שאלות במהלך השימוש בסט זה, אנא יידע אותנו, אנו מוערכים על דעותיך. שם תיאור מוצר : חומר Setmaterial מעץ : פלדת סגסוגת באיכות גבוהה, מפרט עץ : 1 מחשב * 8 '' 'עץ Rasp1 PCS * 10' 'איכות Rasphigh כל עץ כל RASP מעוצב מפלדת סגסוגת באיכות גבוהה, הוא היה חזק מספיק כדי לחטט עץ ומתכת, בחירה טובה לתפקידיך. ידית העיצוב הייחודית שמבטיחה עמידות בפני השפעה מעולה, שליטה טובה יותר ואחיזת נוחות. הפחתת עוצמת העבודה של עבודת העבודה מבנה שיניים סבירה יכולה להגדיל את קצב חיתוך הקבצים, להפחית את עוצמת העבודה. כלים של Multi Purpose זה ניתן להשתמש בקבצי יהלום פלדת פחמן גבוהים ברבים דרכים, כולל עיצוב מתכת (אלומיניום, פח, ברזל, נחושת וכמה מתכת אחרת), עץ, פלסטיק, אבן, זכוכית.

מאפיינים מוצהרים

1 pcs * 8'' wood rasp:
1 pcs * 10‘’ wood rasp:
HIGH QUALITY :
Each rasp is crafted from high quality alloy steel,it was strong enough to sharping wood and metal, good choose for your jobs.:
The unique design handle ensuring excellent impact resistance, better control and comfort grip.:
REDUCE LABOR INTENSITY:
Reasonable tooth structure can increase the file cutting rate, reduce labor intensity.:
MULTIPURPOSE TOOLS:
This high carbon steel diamond file set can be used in many ways, including Shaping metal(aluminum, tin, iron, copper and some other metal), wood, plastic, Stone,glass.Helping you to be a better handicraftsman.:
Note:
1. Please keep it dry and clean after use.:
2.The dimensions are measured manually and the error is within the normal range.:
3. Due to differences in contrast and brightness of colors between different computer screens, slight color differences are unavoidable and are not part of the quality.:
Package Includes:
2 pcs * wood rasps

מוצרים קשורים