.

.

יסודות דפאוס מחזיק ברזל מוט 3.5 ליטר שותי חיות מחמד כלב חתול מזין אוטומטי שתיית קערת מים לחיות מחמד לחיות

יסודות דפאוס מחזיק ברזל מוט 3.5 ליטר שותי חיות מחמד כלב חתול מזין אוטומטי שתיית קערת מים לחיות מחמד לחיות

ILS 2.33

כמות
במלאי

הכמות הנכונה עבור חיות המחמד הקטנות, המונעות מהן לאכול או לאכול פחות פשוט לשטוף אותו במים נקיים או בעדינות לשפשף אותו עם מטלית רכה. אל תקרצף חזק מבחוץ. צבע תוסס מעורר את התיאבון של חיות המחמד שלך וגורם להם ליהנות מארוחת הערב יותר. סוג פריט : אחסוןנפח : 800 גרםסוג : כלביםחומר : פלסטיקמפרט : סוג פריט : חיות מחמד אוטומטי מזיןחומר : רזיסגנון : 152 מכשיר האכלה אוטומטי, 147 מכשיר שתייה אוטומטיצבע : אדום, כתום, כחול, ירוקקיבולת : 3.5 ליטר גודל : 32*16 סנטימטר תיאור : אדם כיתה עמ פלסטיק, שאינו רעיל, חסר טעם, טוב quality.Do לא צריך לדאוג לחיות מחמד לבד בבית.מוצר זה יש את למנוע בלימה מוגזמת מכשיר, יכול לשלוט במינון של מזון לחיות מחמד, לא יהיה זיהום.חבילה כוללת : 1 * חיות מחמד אוטומטי מזין"הערה חשובה : 1, דרישות על צבע או תכונה אחרת קונים בבקשה לדעת. התמונות לא יכולות להראות את הפריט בפועל והנן לעיונך בלבד.2, אנא בזהירות לבדוק את גודל של המוצר. גודל עשוי להיות קצת טעות מדידה מלאכותית, עליך להבין.הערות : מדידה ידנית, בבקשה לאפשר שגיאה קלה בגודל.בשל הבדלים מסך תצוגה, ייתכן שיש הבדלים דקים בצבע.אם יש לך שאלות על מוצר זה, אנא צור איתי קשר. אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.

מאפיינים מוצהרים

Item type:
Pet Automatic Feeder
Material:
Resin
Style:
LS152 automatic feeding device, LS147 automatic drinking device
Color:
Red, Orange, Blue, Green
Capacity:
3.5L
Size:
32*16cm
Description:
Human grade PP plastic, non-toxic, tasteless, good quality.:
Do not need to worry pet alone at home.:
This product has the prevent excessive braking device, can control the dosage of pet food, there will be no pollution.:
Package includes:
1 * Pet Automatic Feeder:
Important Note:
1, requirements on the color or other feature buyers please know. The images may not show the actual item and are for your reference only.:
2, Please carefully review the size of the product. Size may be a little artificial measurement error, please understand.:
Notes:
Manual measurement, please allow slight error in size.:
Due to differences in screen display, there may be subtle differences in color.:
If you have any questions about this product, please contact me. We will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :

מוצרים קשורים