.

.

מגרשי צורה, ערכת מלאכה של פונקציות רב -פונקציונל

מגרשי צורה, ערכת מלאכה של פונקציות רב -פונקציונל

ILS 1.67

כמות
במלאי

עיצוב חלול : אגרוף הנייר של ספר האלבום משתמש בעיצוב חלול פנימי כדי לספק עיצוב רב יותר ורב -פונקציונלי גודל מיני : אגרוף החור מאמץ ידית ארגונומית, בגודל של 3.2 ס"מ וגודל חיתוך של 1.2 ס"מ, המתאים מאוד להדפסת דפוסים מובלטים חמודים בכרטיסים, מעטפות וספר אלבום. קל להפעלה : קל לשימוש, אגרוף החור יכול לחתוך בקלות את Card Stock. הניחו את הנייר שטוח באגרוף וודאו כי הנייר הלחץ נמצא בטווח התבנית. השתמש בכפות הידיים או באגודל כדי ללחוץ כראוי כדי לחתוך את התבנית. 2 דפוסים : ישנם בסך הכל 2 דפוסים שונים, כלומר הפרח והמחווה, כדי לענות על צרכי התינוק שלך ולתינוקות שלך. בשימוש נרחב : אגרוף החור של מיני צורה מתאים מאוד ליצירות DIY של התינוק, אמנות ציפורניים, אריזות קופסאות מתנה, מעטפות, ספרי זיכרון, כרטיסי ברכה, ספרי אלבומים, כרטיסי ברכה, קישוטים וכל אמנות נייר. עיצוב חלול : אגרוף הנייר של ספר האלבום משתמש בעיצוב חלול פנימי כדי לספק עיצוב רב יותר ורב -פונקציונלי. גודל מיני : אגרוף החור מאמץ ידית ארגונומית, בגודל של 3.2 ס"מ וגודל חיתוך של 1.2 ס"מ, המתאים מאוד להדפסת דפוסים מובלטים חמודים בכרטיסים, מעטפות וספר אלבום. קל להפעלה : קל לשימוש, אגרוף החור יכול לחתוך בקלות את Card Stock. הניחו את הנייר שטוח באגרוף וודאו כי הנייר הלחץ נמצא בטווח התבנית. השתמש בכפות הידיים או באגודל כדי ללחוץ כראוי כדי לחתוך את התבנית. 2 דפוסים : ישנם בסך הכל 2 דפוסים שונים, כלומר הפרח והמחווה, כדי לענות על צרכי התינוק שלך ולתינוקות שלך. בשימוש נרחב : אגרוף החור של מיני צורה מתאים מאוד ליצירות DIY של התינוק, אמנות ציפורניים, אריזות קופסאות מתנה, מעטפות, ספרי זיכרון, כרטיסי ברכה, ספרי אלבומים, כרטיסי ברכה, קישוטים וכל אמנות נייר. עיצוב חלול : אגרוף הנייר של ספר האלבום משתמש בעיצוב חלול פנימי כדי לספק עיצוב רב יותר ורב -פונקציונלי . גודל מיני : אגרוף החור מאמצת ידית ארגונומית, בגודל של 3.2 ס"מ וגודל חיתוך של 1.2 ס"מ, המתאים מאוד להדפסת דפוסים מובלטים חמודים בכרטיסים, מעטפות וספר .

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Punch Craft Set
Product Specifications:
A Set of 2
Material:
ABS + Alloy
Product Color:
As Pictures Shown
Product Size:
Approx. 3.2x2.5x3.2cm / 1.3x1.0x1.36in
Cutting Diameter:
Approx. 1.2cm / 0.47in
Product Weight:
Approx. 50g / 1.8oz
Product Features:
It can meet many needs, suitable for children to create DIY works, scrapbook, journal, card making, nail art, photo albums, gift wrapping, books, etc.
Package List:
2 x Paper Puncher:
Note:
1. Please allow 1‑3mm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים קשורים