.

.

פנדהול 5 גדלים עץ סל תחתון פרח צורת עץ בסיס תיק תחתון ריק טבעי חלול סרוגה סל בסיס כרית עבור עשה זאת

פנדהול 5 גדלים עץ סל תחתון פרח צורת עץ בסיס תיק תחתון ריק טבעי חלול סרוגה סל בסיס כרית עבור עשה זאת

ILS 3.00

כמות
במלאי

5 גדלים : חבילה כוללת 5 יחידות פרח צורת תיק תחתית, כ 10 ס" מ/33 ס "מ עבה, חור : 5. גדלים שונים לתת לך אפשרויות שונות. חסון סל תחתון : התחתון הוא עשוי טבעי עץ, מלוטש היטב, משטח חלק, חסון להחזיק פריטים שלך בתוך בצורה מושלמת, ניתן לעשות שימוש חוזר רק על ידי הסרת חבל. נהדר בעבודת יד מיכל אבזר. קל לשימוש : את סרוגה תיק תחתון יכול להתאים היטב עם עבה חולצה חוט רגיל אריגת חבל, קלאסי צורת גדול חור, קל סרוג, יכול להיות מיושם בתיק תיקון, מקצועי ומעשי מאוד. סלים דקורטיביים : תחתיות לא גמורות אלה בעיצוב ריק וצורת פרחים, ניתן לצבוע, להכתים או לקשט את תחתית העץ הלא גמורה עם הצבעים והדוגמאות האהובים עליך בהתאם לצרכים שלך. יישום רחב : התחתון של סל זה יכול לא רק לשמש כדי להפוך סרוגה סל תיק, סריגה שקיות, וחוט מחזיק לאחסון סרוגה ווים, מסרגות, פקעת של חוט ועוד, אבל גם כדי להפוך נסיעות שקיות, קרפט תיק ואחסון קופסות. מפרט : כמות : 5 יח ' סט חומר : עץ צבע : בוריווד צורה : פרח גודל : צלחת 1 : כ 99.5 מ מ, 1 יחידה; צלחת 2 : כ 150 על 2.5 מ מ, 1 יחידה; צלחת 3 : כ 199 על 2.5 מ מ, 1 יחידה; צלחת 4 : כ 250 על 2.5 מ מ, 1 יחידה; צלחת 5 : על 299 על 2. תכונות : יישום רחב : התחתון של זה סל יכול לא רק לשמש כדי להפוך סרוגה סל תיק, סריגה שקיות, וחוט מחזיק לאחסון סרוגה ווים, מסרגות, פקעת של חוט ועוד, אבל גם כדי להפוך נסיעות שקיות, קרפט תיק ואחסון קופסות.

מאפיינים מוצהרים

Quantity:
5pcs/set
Material:
wood
Color:
BurlyWood
Shape:
Flower
Size:
plate 1:
about 99.5x2.5mm, hole
plate 2:
about 150x2.5mm, hole
plate 3:
about 199x2.5mm, hole
plate 4:
about 250x2.5mm, hole
plate 5:
about 299x2.5mm, hole
Features:
Wide Application:
The bottom of this basket can not only be used to make crochet basket bag, knitting bags, and yarn holder to store crochet hooks, knitting needles, skein of yarn and more, but also to make travel bags, craft bag and storage boxes.
Customer support:
If you have any problem with our product, you can click on the Seller Contact button in your account to send us an email. we will be happy to help you and we will reply as soon as possible. :

מוצרים קשורים