.

.

מקדחת 57 יחידות קרמיקה חימר כלים סט עם פלסטיק מקרה דוגמנות חרס פיסול כלים ערכות למתחילים אנשי

מקדחת 57 יחידות קרמיקה חימר כלים סט עם פלסטיק מקרה דוגמנות חרס פיסול כלים ערכות למתחילים אנשי

ILS 64.30

כמות
במלאי

*סט של 57 יחידות מכיל ביותר של חרס דוגמנות חימר כלים, לאפשר לך להשתמש שונה כלים כדי ליצור רבים ייחודי מרקמים ודפוסים על חרס חימר *באיכות גבוהה * נירוסטה טיפים,ידית עץ, לא לכופף תחת לחץ המאפשר.להפוך את העבודה שלך יותר גמיש. עיצוב דו צדדי מגוון צורות, נהדר לגילוף, עיצוב, חיתוך, גירוד, צחצוח, החלקה, ביצוע נקודות, הבלטות, אמנות ציפורניים וכו'. גודל קל משקל, אורך בין 4.כולל פלסטיק מקרה לנשיאה נוחה, שימוש ונקי.אתה יכול לקחת בבטחה לכל מקום. *מתנה מושלמת*זה חרס פיסול כלים סט יכול להיות המתנה המושלמת עבור כל מי שאוהב לשחק עם חימר, מתאים למתחילים ומומחים. יישום : חרס ספוג : להוסיף או לספוג מים במהלך ייצור, פולני את חרס לאחר שנעשה. עץ מנקדים כלים : אידיאלי להכנת נקודות, ציור על סלעים או הבלטה על רך מתכת או נייר. דוגמנות פלסטיקכלים : לעשות הבלטות, מתאים גם עוגה, עובש פונדנט, עלי כותרת עלים עלים. גומי טיפ עטים : עבור מיזוג, עיצוב ובקלות הסרת טביעות אצבעות ופגמים מפני השטח של חימר. חימר פיסול כלים : מתן שונה כלי צורות. משמש לגירוד, החלקה, עיצוב, פיסול וכן הלאה. כדור חרט כלים : יצירת נקודה ובור על חימר משטח, גלולת נקודות לתוך עלה כותרת צורות, לקשט ציפורניים, גוף אמנות, בובת חימר.

מאפיינים מוצהרים

Sizes:
4.7-8.2inches.
Materials:
Stainless steel, Wood, Rubber, Plastic.
Features:
The Augernis Ceramic Clay Tools act as an extension of your fingers.Don’t let ordinary, mundane tools prevent you from creating to your full potential. Every craftsperson should have one. :
Package Contents:
57PCS Pottery and Sculpting Tools Set. :
1PCS Plastic Case. :
Caution:
The stainless steel ends are very sharp, so please be careful to keep them away from children, or these tools should be used under the supervision of adult. :

מוצרים קשורים