.

.

מכונת דבק דבק כלורופרן מכונת דבק כוח חזק לעור 12 סמ

מכונת דבק דבק כלורופרן מכונת דבק כוח חזק לעור 12 סמ

ILS 95.90

כמות
במלאי

המכונה היא מכשיר מחזור אוטומטי ותכנון איטום, כדי למנוע את הדבק משקע ונפגע ניתן לכוונן את עובי היצירה וניתן להתאים את עובי ההדבקה בהתאם לדבק הדרוש. מכונה זו מאמצת מהירות אוטומטית המווסתת את המנוע, ניתן להתאים את המהירות בהתאם לדבק הדרוש. פעולה קלה, הדבקת עקביות. זה חל על הדבקת כלורופרן דבק על פני השטח והפריפריה של מוצרי עור, רוכסנים, מדרסים, סולית נעל, weit ect. אנא ספר לנו את המתח הדרוש לך בעת ביצוע ההזמנה (110 וולט או 220 וולט), או שנכין את הפריט רק לפי המדינה שלך. מפרט : voltage AC220 V , 110 V POWER מנוע 12 וולט הדבקה רוחב 0 - 120 מ"מ מהירות הדבקה 0 - 16 M/MIN DIMENSING360 * 290 * 280 מ"מ משקל 14 ק"ג תכונה : המכונה היא מכשיר מחזור אוטומטי ועיצוב איטום, כדי למנוע את הדבק המפוצץ וכרטיילציה. ניתן לכוונן את עובי היצירה וניתן להתאים את עובי ההדבקה בהתאם לדבק הדרוש. מכונה זו מאמצת מהירות אוטומטית המווסתת את המנוע, ניתן להתאים את המהירות בהתאם לדבק הדרוש. פעולה קלה, הדבקת עקביות. זה חל על הדבקת כלורופרן דבק על פני השטח והפריפריה של מוצרי עור, רוכסנים, מדרסים, סולית נעל, weit ect.

מאפיינים מוצהרים

VoltageAC220V,110v Motor Power150W Gluing Width0 - 120mm Gluing Speed0 - 16m/min Dimension360 * 290 * 280mm Weight14KG Feature:
The machine is a automatic circulating device and sealing design, to prevent the glue precipitating and volatilizing. The thickness of workpiece can be adjusted and gluing thickness can be adjusted according to glue needed. This machine adopts automatic speed regulating motor, speed can be adjusted according to glue needed. Easy operation, gluing consistency. It applies to gluing Chloroprene Adhesive to the surface & periphery of leather goods, zippers, insole, sole of a shoe, Weit ect.

מוצרים קשורים