.

.

8 גלילים סט קלטת Washi, צמחים ירוקים חמודים בעלי חיים פרחוניים, קלטת דקורטיבית לספרי אלבומים, כתבי

8 גלילים סט קלטת Washi, צמחים ירוקים חמודים בעלי חיים פרחוניים, קלטת דקורטיבית לספרי אלבומים, כתבי

ILS 0.67

כמות
במלאי

קלטת דקורטיבית זו משתמשת במלאכות ובנייר המסורתיים עם משטח רך וצבע מתמשך ניתן לכתוב אותו עם עט או סמן, אתה יכול בקלות לקרוע או לחתוך, בהידבקות אידיאלית, ובלי להשאיר אחריו דבק. חדש מעוצב עם דפוסי פרחים/צמחים וצבעי גוון חמים/קר מביאים רעיונות יצירתיים לספריית אריטים, מתכנני קישוט, כתבי עת לכדורים, קירות, תמונות תלויות ועטיפת מתנות. סרט מיסוך זה משתמש במלאכות ובנייר המסורתיים עם משטח רך וצבע מתמשך, תוכלו בקלות לקרוע או לחתוך, עם הידבקות אידיאלית, ומבלי להשאיר דבק. ניתן להשתמש בקלטת לקישוט היומן שלך, ספר היד, יומן הכדור או עטיפת המתנות שלך, לייפות שפתון, קופסת צלליות, עיפרון, אפילו ניתן לשלב עם שמן הציפורניים הצלול לציפורניים. זה יכול לשמש גם כנייר פתק דביק, צמיד חד פעמי, אבזרי משחק ושימושים אחרים, כולם מגניבים מאוד. כמות : 8 גלילים. כלול 2 גלילים 0.5 ס"מ (רוחב) x 3m (אורך) גודל, 4 גלילים 1.5 ס"מ (רוחב) x 3m (אורך) גודל ו -2 גלילים 3 ס"מ (רוחב) x 3m (אורך) גודל. קלטת דקורטיבית זו משתמשת במלאכות ובנייר המסורתיים עם משטח רך וצבע מתמשך. ניתן לכתוב אותו עם עט או סמן, אתה יכול בקלות לקרוע או לחתוך, בהידבקות אידיאלית, ובלי להשאיר אחריו דבק. חדש מעוצב עם דפוסי פרחים/צמחים וצבעי גוון חמים/קר מביאים רעיונות יצירתיים לספריית אריטים, מתכנני קישוט, כתבי עת לכדורים, קירות, תמונות תלויות ועטיפת מתנות. סרט מיסוך זה משתמש במלאכות ובנייר המסורתיים עם משטח רך וצבע מתמשך, תוכלו בקלות לקרוע או לחתוך, עם הידבקות אידיאלית, ומבלי להשאיר דבק. ניתן להשתמש בקלטת לקישוט היומן שלך, ספר היד, יומן הכדור או עטיפת המתנות שלך, לייפות שפתון, קופסת צלליות, עיפרון, אפילו ניתן לשלב עם שמן הציפורניים הצלול לציפורניים.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Washi Paper
Width:
0.5cm/1.5cm / 3cm
Length:
3m of each roll
Package Include:
8 rolls Washi Tape :
Easy to Use:
Easy to tear off by hand so that it can be glued easily. Strong adhesion and not easy to fall off, can be repeatedly pasted. Easy to remove without leaving adhesive residue & writable. Small and convenient, easy to carry.:
Broad Application:
This decorative tape is perfect for planners, scrapbooks, journals, card making, envelopes, gift bags, DIY craft projects or anywhere you can imagine.:
Various styles of lovely graphics, fresh and beautiful, for any place you want to decorate, brighten up your life with creativity.:

מוצרים קשורים