.

.

מסך מקרן ציוד הבריאות של יוסו, 16: 9 מסך מקרן פוליאסטר לבן וילון לא קמט קולנוע ביתי מסך הקרנה מתקפל

מסך מקרן ציוד הבריאות של יוסו, 16: 9 מסך מקרן פוליאסטר לבן וילון לא קמט קולנוע ביתי מסך הקרנה מתקפל

ILS 26.99

כמות
במלאי

[תצוגת HD משודרגת] : מסך הקרנה מעובה זה בגודל גדול בגודל 40 אינץ ', המספק תמונות ברזולוציה גבוהה של 4 K HD, צבעים מועשרים בהירים וחוויה חזותית מדהימה [חומר נטול קמטים] : מסך המקרן שלנו מאמץ חומר בד פוליאסטר איכותי עם משטח חלק המשפר את התמונה ולא משאיר קמטים אפילו כאשר הוא מקופל או דחוס; ניתן להסיר בקלות את קמטי האור שהותירו על ידי קיפול לטווח הארוך תוך שניות בעזרת ברזל קיטור. [עיצוב נייד] : וילון מקרן זה הוא רך וניתן לקפל אותו, אתה יכול בקלות להכניס את התרמיל שלך או בתיק יד נייד שניתן לקחת בקלות, נוח לאחסון. [קל להתקנה] : מסך ההקרנה 16 : 9 מגיע עם 2 חבלים ועם חור תלוי בחלקו העליון שקל להתקנה, תוכלו לתלות אותו בקלות על הקיר או לקשור אותו למסגרת. [יישום רחב] : מסך המקרן הקופץ תומך בהקרנה קדימה ואחורה, המושלמת לקולנוע ביתי, תחזיות HD חיצוניות של סרטים, או במשרד כפתרון למצגות שונות. [תצוגת HD משודרגת] : מסך הקרנה מעובה זה בגודל גדול בגודל 40 אינץ ', המספק תמונות ברזולוציה גבוהה של 4 K HD, צבעים מועשרים בהירים וחוויה חזותית מדהימה. [חומר נטול קמטים] : מסך המקרן שלנו מאמץ חומר בד פוליאסטר איכותי עם משטח חלק המשפר את התמונה ולא משאיר קמטים אפילו כאשר הוא מקופל או דחוס; ניתן להסיר בקלות את קמטי האור שהותירו על ידי קיפול לטווח הארוך תוך שניות בעזרת ברזל קיטור. [עיצוב נייד] : וילון מקרן זה הוא רך וניתן לקפל אותו, אתה יכול בקלות להכניס את התרמיל שלך או בתיק יד נייד שניתן לקחת בקלות, נוח לאחסון. [קל להתקנה] : מסך ההקרנה 16 : 9 מגיע עם 2 חבלים ועם חור תלוי בחלקו העליון שקל להתקנה, תוכלו לתלות אותו בקלות על הקיר או לקשור אותו למסגרת.

מאפיינים מוצהרים

Item type:
Projection Screen
Condition:
100% brand new
Material:
polyester
Color:
white and black
Optional Size:
40in, 60in, 72in, 84in, 100in, 120in
Package List:
1 x Projection Screen:
8 x Hook:
8 x Mucilage glue piece:
2 x Hanging rope:
Note:
1. If the folds of the projection screen are not serious, you can pull the four sides of the screen at the same time to make it flat;:
2. If the wrinkles are serious, you need to use an iron to remove the wrinkles;:
3. When ironing the folds of the curtain with an iron, you need to add a towel to avoid direct contact between the curtain and the iron. :

מוצרים קשורים