.

.

שעון חכם של Qonioi, Bluetooth קורא לשעון חכם לטלפונים אנדרואיד ו- iOS, 1.85 אינץ 'שעון כושר

שעון חכם של Qonioi, Bluetooth קורא לשעון חכם לטלפונים אנדרואיד ו- iOS, 1.85 אינץ 'שעון כושר

ILS 2.67

כמות
במלאי

המסך המלא בגודל 185 אינץ 'תופס 95% מהמסך, שבולט מהשאר. שיחות Bluetooth, HD Audio, חיוג, אנשי קשר מסונכרנים, לא מפספסים כל שיחה, בין אם בעבודה או בחדר הכושר, השעון הזה הוא העוזר האישי שלך. תמיכה בשיחת Bluetooth, ניתוק או חיוג חזרה דרך רשומת השיחה של השעון, תקשורת יותר זמן וחיסכון בעבודה. תזכורת להודעות חכמות טובות להתקשר ומידע, תזכורת לרטט מידע, ואז לא מפחדת להחמיץ דברים חשובים, SMS לדחוף, תצוגת סנכרון טלפונים ניידים, להרים את היד שלך יכולה להציג, שיפור היעילות ברור מאליו. ניטור שינה עוזר לך לישון טוב בכל לילה. השעון מתעד את זמן השינה הכולל, זמן שינה עמוק וזמן שינה קל ליצירת דוח ניתוח, כך שתוכל לקבל יותר על מצב השינה שלך ולטפח הרגלי שינה טובים. פונקציות רבות, שנבנו בשני משחקים, תזכורת אינטליגנטית, הפעלת הרמת שורש כף היד, SMS, שיחה, שעון מעורר ותזכורת אחרת, מידע חשוב הוא לא להחמיץ. יש לו גם פונקציות קטנות רבות, כמו תזכורות ישיבה, ספירה לאחור, צמיד חיפוש בטלפונים ניידים וכו ', כדי להפחית את נטל החיים ולהגדיל את האנרגיה. המסך המלא בגודל 1.85 אינץ 'תופס 95% מהמסך, שבולט מהשאר. שיחות Bluetooth, HD Audio, חיוג, אנשי קשר מסונכרנים, לא מפספסים כל שיחה, בין אם בעבודה או בחדר הכושר, השעון הזה הוא העוזר האישי שלך. תמיכה בשיחת Bluetooth, ניתוק או חיוג חזרה דרך רשומת השיחה של השעון, תקשורת יותר זמן וחיסכון בעבודה. תזכורת להודעות חכמות טובות להתקשר ומידע, תזכורת לרטט מידע, ואז לא מפחדת להחמיץ דברים חשובים, SMS לדחוף, תצוגת סנכרון טלפונים ניידים, להרים את היד שלך יכולה להציג, שיפור היעילות ברור מאליו. ניטור שינה עוזר לך לישון טוב בכל לילה. השעון מתעד את זמן השינה הכולל, זמן שינה עמוק וזמן שינה קל ליצירת דוח ניתוח, כך שתוכל לקבל יותר על מצב השינה שלך ולטפח הרגלי שינה טובים. פונקציות רבות, שנבנו בשני משחקים, תזכורת אינטליגנטית, הפעלת הרמת שורש כף היד, SMS, שיחה, שעון מעורר ותזכורת אחרת, מידע חשוב הוא לא להחמיץ. יש לו גם פונקציות קטנות רבות, כמו תזכורות ישיבה, ספירה לאחור, צמיד חיפוש בטלפונים ניידים וכו ', כדי להפחית את נטל החיים ולהגדיל את האנרגיה.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Smart Watch
Material Body:
Plastic + metal alloy wrist band
Gross weight:
95g/0.21lbs
Net weight:
35g/0.08lbs
Package size:
14.8x9.8x2cm/5.83x3.86x0.79inch
APP:GloryFit:
Compatible System Android4.4(including) above, IOS9.0 (including) above,5S above:
Display screen 1.85 inch TFT high-definition:
240*280pixel Heart rate monitoring support One-click link support Bluetooth call support SpO2 support B/P support Temperature check support bright adjustment support:
Breathing exercise support Voice assistant support:
Raise the hand on the screen support SMS display Other QQ 、 WeChat、 Facebook、Line、WhatsApp and other reminders Multiple sports modes 100+ species sports modes:
Weather support Flashlight support Clock display support Alarm clock Vibration reminder SOS support game support Calculator support Female Menstrual Cycle support:
music support Versatile dial support Dial wallpaper support Sedentary reminder support Do not disturb mode support Find the bracelet support Remote photography support Sleep monitoring support Step distance Calorie support:
Material Body:
PC+ABS strap
Features:
Sleep monitoring helps you get a good sleep every night. The watch records the total sleep time, deep sleep time and light sleep time to form an analysis report, so that you can get more about your sleep status and cultivate good sleep habits:
Many functions, built in 2 games, intelligent reminder, wrist lift operation, SMS, call, alarm clock and other reminder, important information is not to miss. It also has many small functions, such as sitting reminders, countdown, mobile phone search bracelet, etc., to reduce the burden of life and increase energy:
Package Include:
1x Smart Watch:
1x Specification:
1x USB cable:

מוצרים קשורים