.

.

מכונת קעקוע אלחוטית, תצוגה הובילה מכונת קעקוע סיבובית 2000 מיליאמפר / שעה טעינת סוללה קעקוע עט אניה

מכונת קעקוע אלחוטית, תצוגה הובילה מכונת קעקוע סיבובית 2000 מיליאמפר / שעה טעינת סוללה קעקוע עט אניה

ILS 61.14

כמות
במלאי

תצוגת לד : מכונת עט קעקוע סיבובית מציגה מסך הפעלה והתאמות מתח של 05 וולט, והמתח המתכוונן הוא 5-12 וולט. פונקציית תזמון : עט קעקוע לד עם פונקציית תזמון, נוח לאמני קעקועים לאשר את זמן העבודה, לשפר ביעילות את היעילות, הוא הבחירה האידיאלית עבור אמני קעקועים. נטענת : קעקוע מכונת עם יציאת יו אס בי ג, מתאים עבור רוב מטענים כמו גם כוח נייד, אשר הוא נוח לך תשלום בכל מקום, בכל עת. מחסנית מחט : את ידית יש מתגלגל כדור עיצוב, אתה יכול לשלוט טוב יותר את שבץ אורך של מחט, ואת קעקוע עט הוא מתאים ביותר של מחסנית מחטי בשוק. מובנה סוללה : אלחוטי קעקוע מכונת פועל על 2000 מיליאמפר / שעה ליתיום יון סוללה ויכול להיות מופעל ברציפות במשך זמן רב. מפרט : סוג פריט : אלחוטי קעקוע עטחומר : סגסוגתקעקוע עט גודל : כ.3 פונקציה : ממשק טעינת צל אניה : סוג מתח מתח : 5-12 וולט סוג סוללה : 2000 מיליאמפר / שעה סוללת ליתיום יון (מובנית)סוג מחט ישים : מחט מחסנית אופן שימוש : 1. התקן את מחט המחסנית, לחץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה כדי להפעיל את המכונה, לחץ לחיצה קצרה על לחצן ההפעלה מכונת קעקוע התחל, ואז התחל בתזמון, לחץ על +‑ לכוונון המתח, בכל פעם 0.5 וולט, מתח מתכוונן 5-12 וולט. לחץ לחיצה קצרה על לחצן ההפעלה כדי להשהות, לחץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה כדי לכבות.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Wireless Tattoo Pen
Material:
Alloy
Tattoo Pen Size:
Approx. 15.7 x 3.2cm / 6.2 x 1.3in
Function:
Liner Shader
Charging Interface:
Type C
Operating Voltage:
5-12V
Battery Type:
2000mAh lithium ion battery (built in)
Applicable Needle Type:
Cartridge needle
How to Use:
1. Install the cartridge needle, long press the power button to turn on the machine, short press the power button tattoo machine start, then start timing, press +‑ to adjust the voltage, each time 0.5V, adjustable voltage 5‑12V. :
2. Short press the power button to pause, long press the power button to shut down. :
3. If the first long press not on, it may be out of power, please charge first.:
Package List:
1 x Tattoo Pen:
1 x Charging Cord:
2 x Rubber Ring:
Note:
There is an insulating piece between the upper power supply and the central color circle of the tattoo pen, rotate the tattoo pen to take out the insulating piece before the machine can be used normally. :

מוצרים קשורים