.

.

גואה שא כלי עבור פנים, מייקרו זרם פנים גירוד מכונה, להפחית נפיחות, אקופרסורה, מתיחת הפנים הידוק עור מחומם גואה

גואה שא כלי עבור פנים, מייקרו זרם פנים גירוד מכונה, להפחית נפיחות, אקופרסורה, מתיחת הפנים הידוק עור מחומם גואה

ILS 28.12

כמות
במלאי

מעסה חם : מגרדי עיסוי לטיפול בעור הפנים הם בעלי מוליכות תרמית טובה, וניתן לעסות אותם עם קומפרסים חמים בטמפרטורה של 45 מעלות צלזיוס כדי לשפר את מרקם העור ולהתאים את עקומת הפנים להדק את עור : מחומם גירוד מכונות יכול עמוק להסיר קמטים בפנים, לשפר את גמישות עור, להגדיל עור הרפיה ולהגדיל פעילות תא. 2-רמת טמפרטורת מתכוונן : 2-רמת טמפרטורת מתכוונן כדי לשפר את בריאות עור על חשמלי גירוד לוח. הם עוזרים לטהר את העור, לפרק מלנין, לדעוך כתמים כהים ולפתור בעיות אקנה שונות. מייקרו זרם : חשמלי גירוד לוחות להשתמש מייקרו זרם טכנולוגיה כדי להציג יונים לתוך עור, ביעילות הגדלת מוצקות עור. רטט עיסוי, גמיש ואינטליגנטי. עיצוב קל : עיצוב ארגונומי פנים גירוד עיסוי, קטן ונוח, עיסוי לתקופות ארוכות של זמן לא צמיג שלך ידיים. מפרט : סוג פריט : מכונת גירוד פניםחומר : אבסוללה : סוללת ליתיום (מובנית)קיבולת סוללה : 500 מתח מהודר : 5 וולט כיצד להשתמש : 1.לחץ לחיצה ארוכה על הכפתור למשך 1 שניות כדי להתחיל את המכונה.Lightlypressthepowerbutton,youcanchoosethemode,blue LEDlightmodeisroomtemperaturevibrationmode,8000vibrationsperminute.אור אדוםטמפרטרגישרטוטמצב, 12, 000 רטטותדקה.אצבע בעדינות לגעת בחזרה של הרטט חיישן רצועה, רטט מתחיל.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Facial Scraping Machine
Material:
ABS
Battery:
Lithium battery (built in)
Battery Capacity:
500mah
Rated Voltage:
5V
How to Use:
1.Longpressthepowerbuttonfor1secondtostartthemachine.:
2.Lightlypressthepowerbutton,youcanchoosethemode,blueLEDlightmodeisroomtemperaturevibrationmode,8000vibrationsperminute.RedLEDlightisthetemperaturesensitivevibrationmode,12,000vibrationsperminute.:
3.Fingergentlytouchthebackofthevibrationsensorstrip,vibrationbegins.Fingerremovedafterthevibrationstops.:
4.Accordingtoyourownneedstochooseagoodfitmodecanstartcare,pleasedoagoodjobbeforethestartofskincleaning,andapplytheappropriateamountofskincareproducts.:
5.Afteruse,longpressthepowerfor1secondtoturnoffthemachine.Wipetheproductwithacleanlintandplaceitinadryandventilatedplace,donotusecleaningagents,theproducthasanautomaticshutdownfunction,theproductafter2minuteswithoutanyoperation,willreturntostandbystatus.:
Package List:
1 x Guasha Device:
1 x USB Cable:
1 x Instruction Manual:

מוצרים קשורים