.

.

Zuqiee 2 חתיכות 20 אמפר 30 אמפר לחיצה על כפתור איפוס מפסקים עם מסופי חיבור מהירים מפסק זרם

Zuqiee 2 חתיכות 20 אמפר 30 אמפר לחיצה על כפתור איפוס מפסקים עם מסופי חיבור מהירים מפסק זרם

ILS 21.76

כמות
במלאי

לחץ על כפתור איפוס מפסקים עם מסופי חיבור מהירים הגנת עומס יתר, כדי למנוע זרם מוגזם. רגישות גבוהה, יכולה להגן על המעגל בזמן. תכנון קומפקטי מאפשר תצורות הגנה על מעגלים בצפיפות גבוהה. 2 חתיכות מפסקות. לחץ על כפתור איפוס מפסקים עם מסופי חיבור מהירים. הגנת עומס יתר, כדי למנוע זרם מוגזם. רגישות גבוהה, יכולה להגן על המעגל בזמן. תכנון קומפקטי מאפשר תצורות הגנה על מעגלים בצפיפות גבוהה. 2 חתיכות מפסקות. ברוך הבא, שם מיליוני פריטים מחכים שתקנה אותו ואנחנו מקווים לראות אותך שוב. תיאור : - לחיצה על כפתור איפוס מפסקים עם מסופי חיבור מהירים .- הגנה על עומס יתר, כדי למנוע זרם מוגזם .- רגישות גבוהה, יכול להגן המעגל בזמן .- תכנון קומפקטי מאפשר תצורות הגנה מעגלים בצפיפות גבוהה. אנא אפשר הפרש 0.5-1 אינץ 'עקב מדידה ידנית.54 ס"מ) אנא בדוק את מדידת הגודל והתמונה בזהירות לפני ביצוע התשלום. אנא הבינו, תודה. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות, אנו נעשה כמיטב יכולתנו לספק לך את השירות הטוב ביותר. החברה שלנו תספק לך את הסחורה בהקדם האפשרי, מהירות הלוגיסטיקה מהירה יותר מאתר.

מאפיינים מוצהרים

- Material:
Plastic and Metal
- Size:
Approx 47mm*29mm
Package Includes:
2 Pieces Circuit Breakers:
Note:
Please allow 0.5-1 inch difference due to manual measurement.(1 inch=2.54cm):
Please check the size measurement and the picture carefully before making payment.:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand,Thank you.:
Please feel free to contact us if you have any questions, we will do our best to provide you with the best service. Our company will deliver the goods to you as soon as possible, the logistics speed is faster than website. :

מוצרים קשורים