.

.

OALLK Optometry מד PD דיגיטלי, מד מרחק של תלמידים, בודק מרחק בין -פופילרי, כלי אופטומטריה של סולם הבודק של פלופומטר

OALLK Optometry מד PD דיגיטלי, מד מרחק של תלמידים, בודק מרחק בין -פופילרי, כלי אופטומטריה של סולם הבודק של פלופומטר

ILS 73.24

כמות
במלאי

【הוא משתמש במבנה אופטי מדויק】 קו האור מדידה ברורה ומדויקת מאוד תוצאות המדידה מוצגות באופן דיגיטלי, וערכי מדידת העין השמאלית והעין הימנית מוצגים בנפרד. 【ניתן להשתמש בקלות לשימוש בפעולה מדידה פשוטה ומהירה, ותפעול חופשי של ידית התאמת ה- PD הישיר אפשרי. 【זיכרון אוטומטי של מד PD】 עם סיום פעולת המדידה, כיבוי האוטומטי ופונקציית הזיכרון, מאפשרים לשמור את הכוח ולא לאבד את הנתונים. 【רב -תכליתי】 ניתן להשתמש בו גם במונוקולרי העין השמאלית והעין הימנית בנפרד. עקב הובלה ארוכה של דיאנס, הסוללה מוציאה. 【טיפים】 שים את החריץ מעל האף שלך, קרוב לעיניים שלך ככל שתוכל, ואז מצא את אמצע התלמידים שלך במראה, קרא את הקו הקרוב ביותר לאמצע התלמידים. מאפיינים : עשויים ABS באיכות גבוהה, הוא מוצק, עמיד וביצועים גבוהים, חיי שירות ארוכים. שליט PD דיוק גבוה עם קווים אופטיים ברורים, ניתן להפעיל בקלות ולמדוד במדויק ובמהירות. זה יכול למדוד מונוקולרי שמאלי או ימני, ולהציג התוצאות של שתי עיניים בנפרד על מסך LCD. והשליט יכבה אוטומטית כאשר הוא מוגדר רמה, חיסכון באנרגיה. עם פונקציית הזיכרון, אינך צריך לדאוג לאבד נתונים. פופילומטר בלבד, הדגמת אביזרים אחרים בתמונה היא לא כלול! מפרט : חומר : אורך אבס : App.

מאפיינים מוצהרים

Material:
ABS
Length:
app.19cm/7.48in
Color:
White
Quantity:
1 Pc
Easy to Operate:
Put the tester over your nose, as close to your eyes as possible, then find the middle of your pupils in a mirror, read the line closest to the middle of the pupils. Then the number displayed on the LCD screen is your pupil distance(Unit:
mm). Please keep your eyes looking straight ahead during the measurement. If you are a testee, please keep looking at the nose of your tester during the measurement.

מוצרים קשורים