.

.

SRHMYWW כבד מחוזק פוליזז מחוזק מכסף/שחור הפיך ברזנט UV חוסם כיסוי מגן לשולחנות פרחים

SRHMYWW כבד מחוזק פוליזז מחוזק מכסף/שחור הפיך ברזנט UV חוסם כיסוי מגן לשולחנות פרחים

ILS 1.00

כמות
במלאי

חומר : הברזנט העשוי מפוליאתילן, בד אטום לגשם מצופה PE (שייך לחומר פלסטי) אריגה בצפיפות גבוהה, ציפוי דו צדדי, אטום מים דו צדדי, דמעה סופר ועמידות למתיחה, קיפול טמפרטורה גבוהה, בד חלק, קל לשימוש ו יש לנו לולאות עיניים אנטי-רוסט כל מטר (1 מטר) על הברזנט כיסוי ברזנט אטום למים : ברזנט שחור / כסף יכול לשמש לכיסוי גגות, סירות, עצי הסקה, מכוניות, כלי רכב מנועים, קמפינגים, ריהוט חיצוני בגשם; או שתוכלו להשתמש בברזנט פולי ככיסוי קרקע, מקלט חירום או קמפינג אוהל חופה. גודל : גדלים שונים, המותאמים אישית על פי העדפותיך, גודל המפרט הזה הוא גודל ריק שלנו, קצה איטום קצה איטום חום בטמפרטורה גבוהה, ארבעה טיפול בחיזוק פינתי, עם חורי חבלים. הגודל בפועל של המוצר המוגמר מעט קטן יותר. הגנה 24/7 : גשם או ברק, שלג או רוח וגשם חומצי, הברזנט הכבד הזה יכול להתמודד עם הכל! זה עמיד באלקלי, הוכחת מים והוכחת מזג אוויר, ויכול לעמוד בסערות ואלמנטים בחוץ. לאחר מכירות : אם יש לך שאלות לאחר קבלת הסחורה, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו, אנו נספק לך 7x24 שעות של שירות. חומר : הברזנט העשוי מפוליאתילן, בד אטום לגשם מצופה PE (שייך לחומר פלסטי) אריגה בצפיפות גבוהה, ציפוי דו צדדי, אטום מים דו צדדי, דמעה סופר ועמידות למתיחה, קיפול טמפרטורה גבוהה, בד חלק, קל לשימוש ו יש לנו לולאות עיניים אנטי-רוסט כל מטר (1 מטר) על הברזנט. כיסוי ברזנט אטום למים : ברזנט שחור / כסף יכול לשמש לכיסוי גגות, סירות, עצי הסקה, מכוניות, כלי רכב מנועים, קמפינגים, ריהוט חיצוני בגשם; או שתוכלו להשתמש בברזנט פולי ככיסוי קרקע, מקלט חירום או קמפינג אוהל חופה. גודל : גדלים שונים, המותאמים אישית על פי העדפותיך, גודל המפרט הזה הוא גודל ריק שלנו, קצה איטום קצה איטום חום בטמפרטורה גבוהה, ארבעה טיפול בחיזוק פינתי, עם חורי חבלים. הגודל בפועל של המוצר המוגמר מעט קטן יותר. הגנה 24/7 : גשם או ברק, שלג או רוח וגשם חומצי, הברזנט הכבד הזה יכול להתמודד עם הכל! זה עמיד באלקלי, הוכחת מים והוכחת מזג אוויר, ויכול לעמוד בסערות ואלמנטים בחוץ. לאחר מכירות : אם יש לך שאלות לאחר קבלת הסחורה, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו, אנו נספק לך 7x24 שעות של שירות. איך זה יכול לעזור לך? - זה משמש ככיסוי בריכה בכל העונות כדי למנוע מים למלא את הבריכה שלך.

מאפיינים מוצהרים

Customizable:
Product use. It can be widely used in construction sites (covering materials), industrial and mining enterprises (warehouse storage, etc.) harbors, docks ships, cars, trains canopies, yacht covers, tourist tents, sunshades, work sheds, construction of agricultural products cover, etc.:
Features of this product:
sun protection, water resistance, mould resistance, low temperature resistance, good softness, etc.
This economical tarpaulin is certainly what you are looking for and it has everything you need to get the job done.:
It is a valuable tool when needed.:
We serve and protect thousands of consumers.:
Now is the time to protect you!!!:
Various sizes, customised to your preference, this specification size is our blank size, the tarp needs to be heat sealed stitched and folded. The actual size of the finished product is slightly smaller. Custom sizes available:
If you have any questions, our team is here to help you. :

מוצרים קשורים