.

.

דבק תיקון קסמים של Woowsai, דבק תיקון מתכת ווובסאי, מכשירי יציקה דבק תיקון, A+B תיקון מתכת דבק סופר

דבק תיקון קסמים של Woowsai, דבק תיקון מתכת ווובסאי, מכשירי יציקה דבק תיקון, A+B תיקון מתכת דבק סופר

ILS 1.00

כמות
במלאי

【דבק תיקון קסמים של וובסאי】 התפתח כחלופה לריתוך לפידים, הוא מספק תיקונים חזקים וארוכי טווח למתכות ומשטחים מרובים אחרים זה יתקשר כמעט בכל משטח נקי שנטול לכלוך ושמן. 【עמיד בטמפרטורה גבוהה】 יכול לעמוד בטמפרטורות של עד 150 מעלות צלזיוס. כאשר הוא נרפא במלואו, הוא קשה כמו ברזל ומספק עובי קו קשר אחיד. 【חוזק קשר מעולה】 הוא מהווה קשר קבוע חזק ויציב שאמור להימשך במשך עידנים. ניתן לעצב אותו, להקיש, להגיש, לנדנף ולקדוח בהתאם למטרתו. 【שימוש רחב】 משמש בעיקר ליציקת ברזל ופלדה, חורי חול ונקבוביות ומילוי ליקויי יציקה כמו סדקים. ניתן להשתמש בו לתיקון מיכלי דלק, אינסטלציה, הפסקות בטון והרבה יותר. 【יישום קל ליישום】 נוצר דבק קבוע לאחר ערבוב, אותו ניתן לעצב, להכות, להגיש, לנדנד ולקדח לאחר ריפוי. יש לו יחס ערבוב של 1 : 1, הגדרת 6 דקות וריפוי מלא תוך 4-6 שעות. לפני השימוש בדבק, לנקות ולייבש את פני השטח ולסיים את העבודה תוך 20 דקות לאחר הערבוב. 【דבק תיקון קסמים של וובסאי】 התפתח כחלופה לריתוך לפידים, הוא מספק תיקונים חזקים וארוכי טווח למתכות ומשטחים מרובים אחרים. זה יתקשר כמעט בכל משטח נקי שנטול לכלוך ושמן. 【עמיד בטמפרטורה גבוהה】 יכול לעמוד בטמפרטורות של עד 150 מעלות צלזיוס. כאשר הוא נרפא במלואו, הוא קשה כמו ברזל ומספק עובי קו קשר אחיד. 【חוזק קשר מעולה】 הוא מהווה קשר קבוע חזק ויציב שאמור להימשך במשך עידנים. ניתן לעצב אותו, להקיש, להגיש, לנדנף ולקדוח בהתאם למטרתו. 【שימוש רחב】 משמש בעיקר ליציקת ברזל ופלדה, חורי חול ונקבוביות ומילוי ליקויי יציקה כמו סדקים. ניתן להשתמש בו לתיקון מיכלי דלק, אינסטלציה, הפסקות בטון והרבה יותר. 【יישום קל ליישום】 נוצר דבק קבוע לאחר ערבוב, אותו ניתן לעצב, להכות, להגיש, לנדנד ולקדח לאחר ריפוי.

מאפיינים מוצהרים

Capacity:
20/50g/100g
A - Gray mud-type paste :
B - White paste body :
Volume Ratio:
A
Curing performance:
Hardness:
80 (Shore-D)
Shear strength:
18 (25 C)
Full cure time:
12 hours (25 C)
Package include:
1Set * 20g/50g/100g A+B Metal Gel :
Notes:
1.Our dual valve size is applicable to most American toilets, the diameter for the T-valve connecting your toilet tank or supply line is about 7.87in/20mm. :
2.Due to different measuring tools or measuring methods, there is a slight difference in product size, please refer to the actual product. :

מוצרים קשורים