.

.

מברשת אסלה של אלגוגה סט קלטת טיהור חזק בסיס סיליקון גמיש ללא פינות מתות שיער רך שיער ארוך מברשת

מברשת אסלה של אלגוגה סט קלטת טיהור חזק בסיס סיליקון גמיש ללא פינות מתות שיער רך שיער ארוך מברשת

ILS 0.67

כמות
במלאי

[חבילת בסיס] : ניתן לתלות את מברשת קערת האסלה ומחזיק על הקיר או לנחות על האדמה לבסיס פונקציית סינון מים. הידית הנוחה מתאימה לידיים ומתאימה לעיצוב האנושי, ומעניקה לך חוויה אחרת. העיצוב האנושי מקל על ניקוי השירותים. [עיצוב אינטימי] : בסיס מברשות האסלה מאוורר וקל להתנפלות ביוב, ללא בעיות ריח מוזר. ראש מברשת ה- TPR רך ובעל כוח טיהור חזק, ללא חשמל ושיער סטטי. ניתן להסיר את השיער על ידי שטיפה במים. [נקי ללא פינות מתות] מברשות האסלה לחדר אמבטיה עם מחזיק השתמש בראש מברשת ניקוי TPR 360 מעלות. ראש המברשת גמיש מאוד ולא קל לעיוות. יותר מ- 260 TPEs רכים יכולים להסיר לכלוך מבלי לפגוע בזיגוג האסלה. [ניקוי קל] מברשת אסלה סיליקון עשויה מחומר TPR, שיכול לנקות בקלות את הכתמים בשירותים ובאדמה. הידית הארוכה אינה קלה לתיז ביוב. ניתן לתלות את החבל התלוי גם כאשר משתמשים בו לבד, שמפחית את המים מהר יותר ולא קל לגדל חיידקים. [היקף היישום] : מברשות שירותים לחדר אמבטיה חלות על כל מיני שירותים או חדרי אמבטיה משפחתיים, כמו גם על מקומות ציבוריים ושירותים במלונות. מברשת האסלה של סיליקון קטנה בגודל ואינה תופסת יותר מדי מקום בניקוי שירותים, אמבטיה, עילוני רחצה ופינות קיר. [חבילת בסיס] : ניתן לתלות את מברשת קערת האסלה ומחזיק על הקיר או לנחות על האדמה. לבסיס פונקציית סינון מים. הידית הנוחה מתאימה לידיים ומתאימה לעיצוב האנושי, ומעניקה לך חוויה אחרת. העיצוב האנושי מקל על ניקוי השירותים. [עיצוב אינטימי] : בסיס מברשות האסלה מאוורר וקל להתנפלות ביוב, ללא בעיות ריח מוזר. ראש מברשת ה- TPR רך ובעל כוח טיהור חזק, ללא חשמל ושיער סטטי. ניתן להסיר את השיער על ידי שטיפה במים. [נקי ללא פינות מתות] מברשות האסלה לחדר אמבטיה עם מחזיק השתמש בראש מברשת ניקוי TPR 360 מעלות. ראש המברשת גמיש מאוד ולא קל לעיוות. יותר מ- 260 TPEs רכים יכולים להסיר לכלוך מבלי לפגוע בזיגוג האסלה. [ניקוי קל] מברשת אסלה סיליקון עשויה מחומר TPR, שיכול לנקות בקלות את הכתמים בשירותים ובאדמה. הידית הארוכה אינה קלה לתיז ביוב. ניתן לתלות את החבל התלוי גם כאשר משתמשים בו לבד, שמפחית את המים מהר יותר ולא קל לגדל חיידקים.

מאפיינים מוצהרים

wall mounted and floor mounted;:
Color:
white, black.
Material:
TPR material+PP material
Size:
14.5 * 13 * 53cm (length of rope with handle)
Product configuration:
big and small brush head, base
Product features:
TPR silicone is durable, with a base to prevent water dripping on the ground, and powerful decontamination without odor.
Package includes:
Box * 1, brush * 1, handle * 1, base * 1:
Notes:
Installation steps:
1. Wipe the installed wall:
2. Tear off strong non marking sticker:
3. Press it and stick it on the wall without trace:
4. Hang the base to install the brush head:
5. Installation complete:
Notice for purchase:
The strong sticker is only suitable for use on smooth walls or glass. If there is dust on the pasted place, the strong sticker will become invalid. If you can't hang the wall, you can land it in the toilet or bathroom.:
Tips:
1. Due to different manual measurement methods, there may be 1-3cm error, which is normal.
2. Due to different resolution and shooting environment, the product may have a certain color difference, which is a normal phenomenon, and the specific object shall prevail. :

מוצרים קשורים