.

.

יהלומי גליטר צלליות אוניית עיפרון פנינה לבן סימון כסף מט עט תולעי משי עין אייליינר עמיד למים מבריק

יהלומי גליטר צלליות אוניית עיפרון פנינה לבן סימון כסף מט עט תולעי משי עין אייליינר עמיד למים מבריק

ILS 0.33

כמות
במלאי

* משיי, קל צבע, ואינו גוש *אבקה עמיד למים & לאורך זמן אבקה עמיד למים, מחליק ללא מאמץ על פני מכסים לפני ייבוש עמיד למים קמט הוכחה אבקת גימור.לאורך זמן, להישאר על 10~12 שעות ללבוש!. * פיגמנט כי הוא קל להיצמד לעיניים יוצר מקסים ומתמשך איפור. תולעת המשי המסנוורת והמקסימה יכולה לא רק להגדיל את העיניים, אלא גם להפוך את האיפור לצעיר יותר. זה נשלף,ולכן אין צורך לחדד,קל לסובב עד לשימוש בנוחות,יישום חלק.עם ספוג, מובנה כתם עבור מאמץ, עמיד למים אבקת גימור, אתה לא צריך מברשת כדי לקבל את המראה שאתה אוהב. * רב-מטרות * עוצב עבור סוגים להשתמש על העין, יכול לשמש לא רק כמו צלליות, אבל גם כמו סימון, פריימר, שוכב תולעי משי, כדי לענות על הצרכים של שונה עין איפור. תיאור : מפרט : רגיל מפרט צבע : 01 מט לבן, 02 פנינים לבן, 03 פנינים כסף סוג עור ישים : כללי חיי מדף : 3 שנים גודל חבילה : 2 * 2 * 11 סנטימטר/0.33 אינץ מאפיין : 1. מרקם מט + פנינה! זה יכול לשמש כמו צלליות גבוהה אור מקל 2. כפול ראש עיצוב, לאחר צלליות צבוע, זה יכול להיות צבוע עם ספוג סחרחורת, אשר הוא רך וחלק לשימוש, קל צבע, ולא התגבשות. פיגמנט כי הוא קל להיצמד לעיניים יוצר מקסים ומתמשך איפור. מבריק, עמיד וקל כדי להתאים את המראה שלך.

מאפיינים מוצהרים

normal specification:
Color:
01 matte white, 02 pearly white, 03 pearly silver
Applicable skin type:
general
Shelf life:
3 years
Package size:
2 * 2 * 11cm/0.79 * 0.79 * 4.33inch
characteristic:
1. Matte+pearlescent texture! It can be used as eye shadow and high light stick:
2. Double head design, after eye shadow is painted, it can be dyed with sponge dizziness, which is soft and smooth to use, easy to color, and will not caking.:
3. Pigment that is easy to stick to the eyes creates a charming and lasting makeup.:
4. Shiny, durable and easy to match your appearance.:
5. Suitable for personal leisure and party makeup, professional wedding makeup, etc.:
6. Easy to carry and use.:
Notes:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the project. We guarantee that the style is the same as the picture.:
Compare the detail size with your size. Due to manual measurement, please allow 1-3cm error.:
Package includes:
1*eye shadow pen :

מוצרים קשורים