.

.

Grricepl Canter Canter Stacker Stand , Colder Stacker זהב עם גלגלים ניידות קלה , לחנויות קמעונאיות

Grricepl Canter Canter Stacker Stand , Colder Stacker זהב עם גלגלים ניידות קלה , לחנויות קמעונאיות

ILS 2.33

כמות
במלאי

✔ עיצוב חיסכון בחלל - הקולב יכול לארגן ולאחסן בצורה מסודרת את הקולבים הנוספים עבורך מתאים לאחסון קולבי עץ, מתכת ופלסטיק. מערמת הקולב מסייעת במניעת שבירה ומונעת קולבים שאינם בשימוש להסתבך ולשמור על קולבים לשימוש חוזר. ✔ חומרים חומרים באיכות גבוהה - מעוצבת עם קווים מלוטשים ומוגבהים, מארגן הקולב עשוי מפלדת אל חלד באיכות גבוהה, ומגיע עם צבע יפהפה, כלומר הוא משלים את העיצוב בביתכם. ✔ מתאים לרוב הקולבים - עיצוב קולבים מתאים לסוגים רבים של קולבים, כולל קולבי עץ, קולבי תיל, קולבי פלסטיק, מתלי מכנסיים, קולבי מבוגרים וילדים. ✔ קומפקטי ונייד : Canger Rack Stand יש 4 גלגלים עם פונקציית נעילה, אתה יכול להזיז בקלות ובלא מאמץ את הקולב של החנות כולה, או לתקן אותה בכל אזור לגישה נוחה. ✔ קל להרכבה : מערם הקולב העשוי מחלקים מסוימים, הם מעוצבים על ידי Screat Assembly, קל מאוד להתקין אותו, תוכלו להתייחס לתמונה להרכבת אותה. ✔ עיצוב חיסכון בחלל - הקולב יכול לארגן ולאחסן בצורה מסודרת את הקולבים הנוספים עבורך. מתאים לאחסון קולבי עץ, מתכת ופלסטיק. מערמת הקולב מסייעת במניעת שבירה ומונעת קולבים שאינם בשימוש להסתבך ולשמור על קולבים לשימוש חוזר. ✔ חומרים חומרים באיכות גבוהה - מעוצבת עם קווים מלוטשים ומוגבהים, מארגן הקולב עשוי מפלדת אל חלד באיכות גבוהה, ומגיע עם צבע יפהפה, כלומר הוא משלים את העיצוב בביתכם. ✔ מתאים לרוב הקולבים - עיצוב קולבים מתאים לסוגים רבים של קולבים, כולל קולבי עץ, קולבי תיל, קולבי פלסטיק, מתלי מכנסיים, קולבי מבוגרים וילדים. ✔ קומפקטי ונייד : Canger Rack Stand יש 4 גלגלים עם פונקציית נעילה, אתה יכול להזיז בקלות ובלא מאמץ את הקולב של החנות כולה, או לתקן אותה בכל אזור לגישה נוחה.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
Clothes Hanger Organizer Stand
Color:
gold
Material:
iron
Size:
Length
Installation method:
need to be assembled
Features::
-High-grade Metal:
Made of high-grade metal, adopted high-temperature baking varnish technique, stable structure, not easy to fall apart, easy to maintain.
-Space-saving Hanger Storage Racks:
organize scattered hangers to free up space in the store or laundry room;
-Simple Installation:
The structure is simple, you can quickly complete the installation in 5 minutes, or even less time;
-Long Service Life:
The hanger rack is made of sturdy malleable cast iron, with a double layer of environmentally friendly paint on the surface, with beautiful colors and longer use time.;
-Applicability:
The hanger is suitable for plastic tubular hangers, steel wire hangers, wooden hangers, and metal hangers; it is suitable for all adult and children hangers.
Product Packaging:
x1 Hanger Organizer

מוצרים קשורים