.

.

שקית אחסון דחוסת תלייה, שקיות חיסכון בחלל לבגדים שקיות אחסון ואקום לשימוש חוזר, מארגן ואקום

שקית אחסון דחוסת תלייה, שקיות חיסכון בחלל לבגדים שקיות אחסון ואקום לשימוש חוזר, מארגן ואקום

ILS 27.98

כמות
במלאי

【שקית אחסון דחוסה תלויה】 : מקסום את השטח שלך ושמור על הבית שלך מסודר תיקי חיסכון בחלל תלויים מושלמים לאחסון בגדים גדולים, מגושמים או מיושנים בארון. עם משאבת יד אחת ומשאבה חשמלית אחת. 【תיק חיסכון בחלל לשימוש חוזר ועמיד למים】 : PA+PE חומר - ניתן לעשות שימוש חוזר בשקית עמידה ורכה פעמים רבות. צור מצב אחסון אטום, אטום למים ועמיד בפני אבק לבגדים ולשמיכות על שקיות הבגד!. 【הגנה ארוכה ומושלמת במיוחד】 : זהו רעיון נהדר לחיסכון בחלל לאריזת בגדי עונה מגושמים ולהוספת שטח אחסון נוסף לארון שלך. עם התיקים והוויקים עיצוב הקולב, אתה עדיין יכול להבין מה יש בפנים. 【לא עוד בגדים מתקפלים】 : בזכות עיצוב הסידור האנכי, הבגדים שלך יאוחסנו לפי הסדר, נפרד מכל קמטים! ווים עיצוב סיבובים של 360 מעלות הופכים את התיק הזה למושלם לכל ארון בגדים. 【קל לשימוש】 : תלו תחילה את תיק החיסכון בחלל בארון. הוסף את הבגדים שלך לטבעות הקולב. אטום את התיקים עם הקליפים המסופקים. הניחו את צינור הוואקום מעל השסתום ואקום את האוויר החוצה. סגור את הכובעים כדי ליצור חותם אטום אוויר. מפרט : שם מוצר : תליית אחסון דחוס דחוס חומר תיקי : PET+פסיז : 67*90/67*110 רשימת אריזות : 2/3/5 יחידות*שקית אחסון דחוסת תלייה , עם משאבת יד אחת וטיפים דלעת חשמלית אחת : 1.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
Hanging Compressible Storage Bag
Material:
PET+PE
Size:
67*90/67*110
Packing List:
2/3/5pcs * Hanging Compressible Storage Bag,With one hand pump and one electric pump:
Kind tips:
1.Please allow minor deviation due to manual measurement.There might be a slight color difference due to different light and monitor effects.:
2.If you have any questions about our products, please send us a question directly, and we will answer your questions online at any time. :

מוצרים קשורים