.

.

קאיקאה קלה ומטבח חזק מתלה צר עם גלגלים עגלת אחסון גבוהה במיוחד חיל

קאיקאה קלה ומטבח חזק מתלה צר עם גלגלים עגלת אחסון גבוהה במיוחד חיל

ILS 3.33

כמות
במלאי

בנייה איכותית המיוצרת מפלדה של NG עם גימור עמיד בפני חלודה עמידה יותר יציבה ועמידה גודל : 41x25x132 ס"מ/16. טען 150 ק"ג/330 פאונד. גלגול עגלה 4 גלגלים עמידים מאפשרים לך להעביר את הסחורה שלך בקלות מחדר לחדר. ידיות צד מספקות אחיזה קלה כדי להפוך את ההובלה לפשוטה וקלה. מגירות חוסכות שטח כדי לאחסן את כל הפריטים שלך כדי לשמור על אספקה ​​וחיוניים מאוחסנים בצורה מסודרת ונפטרת מעומס לא מאורגן. מושלם למעונות משרדי מוסך מטבח בסלון ועוד. תכנון עומד על רצפה הרכיב את יחידות המדף במהירות ובקלות על ידי הרכבת החלקים יחד מבלי שכל כלים קלים. התקן מספר מתלים לאחסון נוסף. שירות אם יש לך בעיה כלשהי אנא אל תהסס לפנות איתנו, אנו נעשה אתנו כדי לפתור את הבעיה ולתת לך ללקוחות שירות טוב. תודה על הרכישה בחנות שלנו. בנייה איכותית המיוצרת מפלדה של NG עם גימור עמיד בפני חלודה עמידה יותר יציבה ועמידה. גודל : 41x25x132 ס"מ/16. טען 150 ק"ג/330 פאונד. גלגול עגלה 4 גלגלים עמידים מאפשרים לך להעביר את הסחורה שלך בקלות מחדר לחדר. ידיות צד מספקות אחיזה קלה כדי להפוך את ההובלה לפשוטה וקלה. מגירות חוסכות שטח כדי לאחסן את כל הפריטים שלך כדי לשמור על אספקה ​​וחיוניים מאוחסנים בצורה מסודרת ונפטרת מעומס לא מאורגן. מושלם למעונות משרדי מוסך מטבח בסלון ועוד. תכנון עומד על רצפה הרכיב את יחידות המדף במהירות ובקלות על ידי הרכבת החלקים יחד מבלי שכל כלים קלים. התקן מספר מתלים לאחסון נוסף. שירות אם יש לך בעיה כלשהי אנא אל תהסס לפנות איתנו, אנו נעשה אתנו כדי לפתור את הבעיה ולתת לך ללקוחות שירות טוב. תודה על הרכישה בחנות שלנו. ? תיאור : · פתרו את בעיות האחסון שלכם עם מגדל אחסון שחור מעוצב היטב שומר שטח חוסך נוחות קל לאחסון.

מאפיינים מוצהרים

· Color:
Black.
· Material:
Carbon Steel.
· Size:
41X25X132 Cm/16.14X9.84X52 Inch.
? Package Includes:
· 1X Slide Out Storage Car.:
? Features:
· Provide You More Storage Space Optimizing the Space Utilization.:
· Help Minimize Clutter and Maximize Space in Any Room in Your Home.:
· the Fourers Make It Easy for You to Move the Storage Cart Wherever.:
· Elegant Design Fashion Color and Textured Look Are Great to Be Decor for Your Room Style.:
· the Slim Design Makes It Easy to Place in Narrow Nooks or Small Corners When Not in Use.:
· Suitable for Your Bedroom Living Room Closet Kitchen Shelf or Anywhere in the House.:
· Its Easy Mobility Great Weight Capacity Storage Ability and Classy Look Makes It into a Combination of Style and Functionality.:
? Warm Reminder:
· Manual Measurement There Will Be 1-2Cm Error Depending on the Actual Size.:
· There Might Be a Little Color Difference Due to the Monitor Camera or Other Factors Please Refer to the Physical Item.:
· If the Screws Worked Themselves Loose Duusing Please Re-Tighten the Nuts to Keep the Cart's Stability.:
? Satisfaction Guaranteed:
· If You'Re Unsatisfied with This Item for Any Reason Please Contact Us We'Ll Immediately Help You Solve the Problem Within 24 Hours.:
You can contact us by email, :

מוצרים קשורים