.

.

פח אשפה עגול ליושי, סל נייר פסולת משרדי 12 ליטר סל אשפה חשוף לחדר שינה, משרד, מטבח וחדר אמבטיה

פח אשפה עגול ליושי, סל נייר פסולת משרדי 12 ליטר סל אשפה חשוף לחדר שינה, משרד, מטבח וחדר אמבטיה

ILS 27.10

כמות
במלאי

פח אשפה עמ ' פלסטיק סל פסולת 12 ליטר, גודל : 25 על 25 על 30 סנטימטר. פסולת נייר סל בציר, די צבע. עם טבעת קבועה כדי לעזור לתקן את שקית אשפה. אנטי להחליק תחתון : אידיאלי עבור משרד, חדרי שינה, חדרי מגורים, חדרי עבודה, וכו'. פח אשפה עגול, סל נייר פסולת משרדי 12 ליטר סל אשפה חשוף לחדר שינה, משרד, מטבח וחדר אמבטיה-תחתית נגד החלקה : אידיאלי לחדרי שינה, סלונים, חדרי לימוד וכו'. מפרט : חומר : עמ ' קוטר עליון : 25 סנטימטר קוטר תחתון : 21 סנטימטר גובה : 30 סנטימטר גודל מוצר : 25איקס 25איקס 30סנטימטר תוכן : 1איקס אשפה יכול חדר שינה הבחירה שלך היא לא רק פח אשפה, אבל טעם של אמנות חיים, אבל הסביבה המשפחתית שלך בנוף יפה! אחריות : אם אתה לא מרוצה עם המוצר שלנו שקיבלת, אתה יכול לשלוח מיילים אלינו בכל עת אנחנו נענה לך באופן מיידי ולעזור לך לפתור את הבעיה שלך.

מאפיינים מוצהרים

Material:
PP
Top Diameter:
25cm
Bottom Diameter:
21cm
Height:
30cm
Product Size:
25x25x30cm
Content:
1 x Garbage Can Bedroom:
Your choice is not only a garbage can, But a taste of the art of living, But your family environment in a beautiful landscape!:
GUARANTEE:
If you are not satisfied with our product you received, you can send emails to us at any time We will reply you instantly and help you solve your problem.

מוצרים קשורים