.

.

מתלה צעיף גדול, מחזיק תצוגה קמעונאית קיר מסחרית לארון חדר שינה, עמדת קולב למכנסיים, בגדים, צעיפים, עטיפות, מגבות

מתלה צעיף גדול, מחזיק תצוגה קמעונאית קיר מסחרית לארון חדר שינה, עמדת קולב למכנסיים, בגדים, צעיפים, עטיפות, מגבות

ILS 199.66

כמות
במלאי

【מארגן מחזיק מתכת】 מתלה תצוגת האחסון שלנו עשוי מברזל בגימור המעילים כדי להפחית את ההשפעות של בליה ושימוש, ולא קל לשבור 【חיסכון בשטח】 אחסון סרט חסוך יותר שטח עבודה על הקיר/ רצפה/ שולחן ונוח לך ליצור מלאכות. חומרת הרכבה מלאה כלולה, קלה להתקנה עם מספר דקות. 【מעצבים את הבית/ סטודיו】 מתלה גלגלת זה עם לוח עץ לתמיכה בסרטים, שמור על גלילי הסרט הגדול/ הקטנים שלך נחמד, מסודר ומסודר על ידי אחסון אותם בנוחות במחזיק האחסון. 【יישומי רב-זעונים】 מתלה לאחסון מלאכה מושלם לציור, סרט, נייר עטיפת מתנה, חוט ואחסון בעיתונים. נהדר לחדר מלאכה גדול או לחדר מלאכה קטן, אחסון קרוואנים או דירה ומגורים בבית זעיר. Service שירות לאחר המכירה】 : אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך בעיה לגבי ההזמנה שלך. אנו נשיב ונפתור את הספקות שלך תוך 24 שעות. זו גם מתנה לחבר הזקוק לארגון. 【מארגן מחזיק מתכת】 מתלה תצוגת האחסון שלנו עשוי מברזל בגימור המעילים כדי להפחית את ההשפעות של בליה ושימוש, ולא קל לשבור. 【חיסכון בשטח】 אחסון סרט חסוך יותר שטח עבודה על הקיר/ רצפה/ שולחן ונוח לך ליצור מלאכות. חומרת הרכבה מלאה כלולה, קלה להתקנה עם מספר דקות. 【מעצבים את הבית/ סטודיו】 מתלה גלגלת זה עם לוח עץ לתמיכה בסרטים, שמור על גלילי הסרט הגדול/ הקטנים שלך נחמד, מסודר ומסודר על ידי אחסון אותם בנוחות במחזיק האחסון. 【יישומי רב-זעונים】 מתלה לאחסון מלאכה מושלם לציור, סרט, נייר עטיפת מתנה, חוט ואחסון בעיתונים.

מאפיינים מוצהרים

- Material:
Metal iron
- Style:
Modern
- Clean:
Wipe
- Installation:
Wall Mount
▶ Features:
- Ribbon holder organizer made from sturdy iron.:
- Sutiable for large small craft room/ sewing room/ home/ studio.:
- Help you quickly find the color you need no more digging through drawers, so you'll spend your valuable time creating instead of searching.:
▶ Package content:
1 x Holder/ Rack (Accessories such as ornaments in the picture are not included.):
▶ Note:
- Note:
ribbon not included.
- There may be an error of 1-3 cm due to manual measurement.:
- There may be chromatic aberration due to the difference between the recording lamp and the display. Please refer to the actual product. :

מוצרים קשורים