.

.

JCBiz 100 pcs סמני גודל קולב ריק תגיות בגדי בגדים בגדי בגדי תוויות הצמד אביזרים, ורוד

JCBiz 100 pcs סמני גודל קולב ריק תגיות בגדי בגדים בגדי בגדי תוויות הצמד אביזרים, ורוד

ILS 7.89

כמות
במלאי

החבילה כלולה : 100 יחידות סמני גודל ריק ורוד לקוחות יכולים למצוא גדלים ביתר קלות ובמהירות על ידי התבוננות בחלק העליון של הקולב במקום לחפש תוויות גודל על הבגד. גודל : 13x9 מ"מ/0.use גודל וו גודל : 3. מתאים לארגון הארון של משפחתך או לחנות ולחנות. הם יכולים לעזור לך לזהות במהירות את גודל הבגד. קליפ סמן גודל חוסך הזמן של קולב בגדים על ווים הקולב מתהדקים, לא קל להפיל. מפרט : גודל : 13x9 מ"מ / 0.35 אינץ 'השתמש בגודל וו : 3.5 מ"מ חומר : PS משקל אינדיבידואלי : 0.6 גרם לקוחות יכולים למצוא גדלים ביתר קלות ובמהירות על ידי התבוננות בחלקו העליון של הקולב במקום לחפש תוויות גודל על הבגד. הם יכולים לעזור לך לזהות במהירות את גודל הבגד. קליפ סמן גודל חוסך הזמן של קולב בגדים על ווים הקולב מתהדקים, לא קל להפיל. החבילה כלולה : 100 יחידות סמני קולב ריקים.

מאפיינים מוצהרים

Size:
13x9mm / 0.51x0.35in
Use hook size:
3.5mm
Material:
ps
Individual weight:
0.6 g
Customers can find sizes more easily and quickly by looking at the top of the hanger instead of looking for size labels on the garment. :
They can help you to identify garment size in store quickly. Clothes hanger time-saver size marker clip on hanger hooks tighten,not easy to drop off. :
Package included:
100pcs Blank Hanger Size Markers :

מוצרים קשורים