.

.

אביזרי רכב ytgh מחזיק מכונית מגנטית מחזיק טלפון נייד עמדת רכב אוויר אוורור מגנט הר תמיכה ברכב טלפון להחזיק נוח

אביזרי רכב ytgh מחזיק מכונית מגנטית מחזיק טלפון נייד עמדת רכב אוויר אוורור מגנט הר תמיכה ברכב טלפון להחזיק נוח

ILS 69.30

כמות
במלאי

זהו מוצר טוב מאוד למי שלעתים קרובות בדרך או מטייל למרחקים ארוכים קל להתקנה, אין צורך בכלים. בשילוב עם אופנה ופונקציונליות, נוח יותר לבצע שיחות ולמצוא את דרכך. הר מכונית זה מיועד לשימוש רב תכליתי. מספק לך את זווית הצפייה האידיאלית, הבטוחה והנוחה. זהו מוצר טוב מאוד למי שלעתים קרובות בדרך או מטייל למרחקים ארוכים. קל להתקנה, אין צורך בכלים. בשילוב עם אופנה ופונקציונליות, נוח יותר לבצע שיחות ולמצוא את דרכך. הר מכונית זה מיועד לשימוש רב תכליתי. מספק לך את זווית הצפייה האידיאלית, הבטוחה והנוחה. תן לך לקבל את זווית הצפייה הטובה ביותר. זה טוב לניווט ולשלוח וקבלת שיחות. אתה יכול ליהנות יותר נוחות ובטיחות. ספציפיות : סוג : Holderuse : Carfeatures : Magnetic Package כלול : 1* מחזיק טלפון לרכב אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך משביע רצון תשובה. מתנה חובה לנהגים, חברים ובני משפחה, ליהנות מטיולי דרך ללא ידיים ולבלות יותר זמן מאחורי ההגה ועיניים על הכביש.

מאפיינים מוצהרים

Type:
Car Holder
Use:
Car
Features:
Magnetic
Package Included:
1* Car phone holder :
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
A must-have gift for drivers, friends and family, enjoy hands-free road trips and spend more time behind the wheel and eyes on the road. :

מוצרים קשורים