.

.

מחזיק טלפון לרכב מכונית טלפון רכב רכב דגם טלפון נייד מחזיק תמיכה נווט לוח מחוונים תמיכה תמיכה

מחזיק טלפון לרכב מכונית טלפון רכב רכב דגם טלפון נייד מחזיק תמיכה נווט לוח מחוונים תמיכה תמיכה

ILS 24.40

כמות
במלאי

מחזיק הטלפון לרכב יתמוך בטלפון שלך בצורה מאובטחת זה גם מספק יציבות מצוינת בעת נסיעה בכבישים לא אחידים, ומונע למעשה את הנפילה של המכשיר ומספק אבטחה חסרת טיפש לטלפון שלך. אופנתי ומעשי, החזק את הטלפון שלך היטב , קל להתקנה, אין צורך בכלים. נועד שלא לטשטש את תצוגת הנהג, כונן בבטחה. בטלפון שלך יופעל ביד אחת. מחובר על ידי כרית סיליקון ללא החלקה, אינו פוגע במכונית ובטלפון שלך. עיצוב מודל מכוניות ספורט, זה קישוט טוב לרכב שלך. מחזיק טלפון לרכב זה מאפשר לך להשתמש בקלות בפונקציות הניווט, המוזיקה והשיחה ללא ידיים בצורה בטוחה ונוחה יותר /אגרוף צהוב כולל : - 1 x דגם מכונית מחזיקי טלפון : בגלל הפרש הגדרת האור והמסך, צבע הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהתמונות. אנא אפשר הבדל ממד קל בגלל מדידה ידנית שונה. ניתן לחבר את מחזיק הטלפון היטב לרכב ולא ייפול במהלך בליטות או בלימת חירום, מה שמבטיח טיול דרכים נטול הסחה. להביא לך חווית נהיגה קלה ובטוחה יותר. בכל פעם ובכל מקום, מחזיק הטלפון לרכב יכול להבטיח את בטיחות הנהיגה שלך, מחזיק הטלפון הנייד הזה מספק לך דרך פשוטה לתקן היטב את הטלפון הנייד שלך במקום, והוא אידיאלי למכוניות.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Car Phone Holder
Material:
ABS
Size:
13 x 6 x 3.5 cm
Color:
Black/White/Red/Yellow
Package Includes:
- 1 x Car Model Phone Holder:
Notes:
Due to the light and screen setting difference, the item's color may be slightly different from the pictures.:
Please allow slight dimension difference due to different manual measurement.:
The phone holder can be firmly attached to the car and will not fall off during bumps or emergency braking, which ensures a distraction-free road trip. Bringing you an easier and safer driving experience.:
Whenever and wherever, the phone holder for car can secure your driving safety:
This mobile phone holder provides you with a simple way to securely fix your mobile phone in place, and is ideal for cars. :

מוצרים קשורים