.

.

Ylyajy 3d מסך טלפון מגדלת סרט סטריאוסקופי וידאו שולחן עבודה מתקפל 8 אינץ 'סוגר קיפול מחזיק טלפון נייד

Ylyajy 3d מסך טלפון מגדלת סרט סטריאוסקופי וידאו שולחן עבודה מתקפל 8 אינץ 'סוגר קיפול מחזיק טלפון נייד

ILS 82.49

כמות
במלאי

המסך מוגדל 2-4 פעמים כדי להבהיר את המצב ולהפחית את מאמץ העיניים מתאים מאוד לצפייה בסרטים וקריאה בהבחנה גבוהה, המכשיר הפשוט הזה מתאים מאוד לצפייה בסרטים ולהתקרב לטלפונים ניידים. אם אתה משתמש בטלפון נייד כדי לקרוא ספר, אתה יכול גם להשתמש בו כדי להגדיל את הטקסט כך שהעיניים שלך לא יהיו עצבניות לקרוא את הטקסט הקטן. אם אתה נמצא במסע הרכבת והמטוס האידיאלי הזה, אתה יכול לשבת לאחור ולצפות בסרט האהוב עליך. מעמד מתקפל, עיצוב אחר, קל לנשיאה, מכשיר זה מתאים מאוד לקויי הראייה ולקשישים לשימוש, יכול לקרוא עיתונים ולתפור בבית. המסך מוגדל 2-4 פעמים כדי להבהיר את המצב ולהפחית את מאמץ העיניים. מתאים מאוד לצפייה בסרטים וקריאה בהבחנה גבוהה, המכשיר הפשוט הזה מתאים מאוד לצפייה בסרטים ולהתקרב לטלפונים ניידים. אם אתה משתמש בטלפון נייד כדי לקרוא ספר, אתה יכול גם להשתמש בו כדי להגדיל את הטקסט כך שהעיניים שלך לא יהיו עצבניות לקרוא את הטקסט הקטן. אם אתה נמצא במסע הרכבת והמטוס האידיאלי הזה, אתה יכול לשבת לאחור ולצפות בסרט האהוב עליך. עמדו, -לטיין, קל לנשיאה, מכשיר זה מתאים מאוד לקויי ראייה וקשישים לשימוש, יכול לקרוא עיתונים ולתפור בבית. תיאור : מסך טלפון מעור מגדלת זכוכית. התיאטרון נמצא בכף היד שלכם וסיום הווידיאו הטלפוני הנייד התלת-ממדי מגן על העיניים שלך.

מאפיינים מוצהרים

Material:
leather + acrylic lens
Size:
19.2*12.2 cm/7.6*4.8 inches
Weight:
105 grams
Magnification:
2-4 times
Applicable models:
8 inches
Applicable scenarios:
desktop
Package Included:
1*Mobile phone amplifier:
notes:
1. We provide clear pictures and provide measured values ​​as much as possible. Please check as much as possible to make sure that the item is what you need.:
2. Due to manual measurement, please allow 0.5-1 inch difference. (1 inch=2.54cm):
3. Due to different computer screens, the actual color may be slightly different from the list picture. Thank you for your understanding.:
thank you for understanding.:
Due to different monitors, the color may be different, please understand. :

מוצרים קשורים