.

.

6 יחידות טלפון לקשור כרטיסייה, טלפון רצועה החלפת חלק עבור טלפון חכם בטיחות שרוך תיקוני מגוון צבעים

6 יחידות טלפון לקשור כרטיסייה, טלפון רצועה החלפת חלק עבור טלפון חכם בטיחות שרוך תיקוני מגוון צבעים

ILS 78.70

כמות
במלאי

[תואם עם] : אלה אוניברסלי טלפון שרוך תיקון נועדו לעבוד עם כמעט כל טלפון ומקרה שילובים בזמן המאפשר לך את אפשרות לשנות מקרי ועדיין להשתמש מערכת (אם כן?לא יש את טלפון מקרה, אנא דבק זה על הטלפון הסלולרי שלך הוא בסדר. [חומרים] : עדכון ננו סיליקה ג ' ל חומר דפוס משולב. גרסה זו של טלפון לקשור תיקון הוא לא קל לקרוע, והאוזן הוא יותר עמיד. את רב צבע חליפות סוגים שונים של מקרי טלפון. באותו זמן, שלנו תיקוני נועדו עם דבק חזק כדי להבטיח את בטיחות של טלפון. [קל להתקין] : לעבור את טלפון מחבר דרך טעינת חור של באופן מלא מכוסה טלפון מקרה, ואז לקרוע את דבק דבק קלטת טלפון סלולרי לקשור יכול מקל בחוזקה שלך טלפון מקרה. [עיצוב מיוחד] : לשונית קשירת טלפון דקה במיוחד מתאימה בין המקרה לטלפון שלך ומאפשרת לך להתחבר למחזיק הטלפון של שרוך הצלב או לרצועת היד דרך יציאת הטעינה. אינו משפיע על טעינה קווית ואלחוטית לאחר התקנה. [מה תקבל] : 6 * טלפון לקשור כרטיסייה עם דבק[צבע : 1 * ירוק, 1* ורוד, 1 * צהוב, 1 * סגול, 1 * שקוף שחור, 1 * שקוף]. ושירות הלקוחות הטוב ביותר בתוך 12 שעות. מפרט : שם מוצר : 6 יחידות טלפון לקשור כרטיסייה 100% חדש לגמרי עם איכות גבוהה. צבע : 6 צבעים זמינים [1 * ירוק, 1 * ורוד, 1* צהוב, 1 * סגול, 1 * שקוף שחור, 1 * שקוף] דגם תואם : רוב טלפונים חכמים ומקרה כמות : 6 חבילה כללה : 6 * טלפון לקשור כרטיסייה עם דבק הערה : בשל התצוגה שונה ואפקטים של תאורה, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט צבע מוצג בתמונה.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
6 pcs Phone Tether Tab
100% Brand New with High Quality.:
Color:
6 Colors available [1 * Green, 1 * Pink, 1* Yellow, 1 * Purple, 1 * Transparent Black, 1 * Transparent]
Compatible Model:
Most of Smartphones and Case
Quantity:
6
Package Included:
6 * Phone Tether Tab with Adhesive
Note:
Due to the different display and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color displayed in the picture.:
We will always try our best to provide you the best customer service. If you have any questions please kindly feel free to send us an email. we usually answer within 12 hours. Have a nice day!:
Regards,:
AMZPILOT :

מוצרים קשורים