.

.

אוניברסלי רכב טלפון הר עם 360 סט מתכוונן מתכווננת לרכב מחזיק כוס דיבורית רכב טלפון מחזיק

אוניברסלי רכב טלפון הר עם 360 סט מתכוונן מתכווננת לרכב מחזיק כוס דיבורית רכב טלפון מחזיק

ILS 395.50

כמות
במלאי

את ארוך מתכווננת של כוס מחזיק טלפון מחזיק יכול להיות מותאם באופן חופשי מעמד מסתובב 360 מעלות להתאמה אופקית או אנכית לתצוגה שלך. דגם טלפון אוניברסלי-עובד עם רוב הטלפונים החכמים. קצף או רך דבק מכסה שבו אתה מגע שלך טלפון, ביעילות הגנה על הטלפון שלך מפני סריטות, מבלי להשפיע על שיחות וניווט. אתה לא צריך לדאוג שפשוף או הטלפון שלך נע, אפילו בכבישים הרריים מחוספסים. את ארוך מתכווננת של כוס מחזיק טלפון מחזיק יכול להיות מותאם באופן חופשי. מעמד מסתובב 360 מעלות להתאמה אופקית או אנכית לתצוגה שלך. דגם טלפון אוניברסלי-עובד עם רוב הטלפונים החכמים. קצף או רך דבק מכסה שבו אתה מגע שלך טלפון, ביעילות הגנה על הטלפון שלך מפני סריטות, מבלי להשפיע על שיחות וניווט. אתה לא צריך לדאוג שפשוף או הטלפון שלך נע, אפילו בכבישים הרריים מחוספסים. את ארוך מתכווננת של כוס מחזיק טלפון מחזיק יכול להיות מותאם באופן חופשי.360 תואר מסתובב לעמוד אופקי או אנכי התאמת לתצוגה שלךאוניברסלי טלפון דגם - עובד עם רוב הסמארטפוניםקצף או רך דבק מכסה שבו אתה מגע שלך טלפון, ביעילות הגנה על הטלפון שלך מפני סריטות, מבלי להשפיע על שיחות וניווט.אתה לא צריך לדאוג שפשוף או הטלפון שלך נע, אפילו בכבישים הרריים מחוספסים.

מאפיינים מוצהרים

Type:
Car Holder
Color:
Black
Package Included:
1* Car phone holder:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
The car phone holder rotated 360 degrees; rotate the phone in portrait or landscape mode as needed. The arm can be tilted 180°, giving you the ideal, safe and comfortable viewing angle :

מוצרים קשורים