.

.

אקדח ציפוי, אקדח ציפוי לחתוך ערימה, שטיח ציפוי אקדח, חשמלי שטיח אריגת נוהרים מכונה כף יד סריגה

אקדח ציפוי, אקדח ציפוי לחתוך ערימה, שטיח ציפוי אקדח, חשמלי שטיח אריגת נוהרים מכונה כף יד סריגה

ILS 91.20

כמות
במלאי

- הביעו את היצירתיות שלכם באופן מלא : ציפוי השטיחים שלנו עשוי מפלדת אל חלד מעולה, שוקל 3 פאונד בלבד (14 קילו) ומאמץ אחיזה אנכית מסתובבת בעיצוב ארגונומי. זה הופך את אקדח השטיח הזה לא רק לעמיד, אלא גם מסוגל להתאים טוב יותר להרגלי השימוש שלך, ועוזר לך להשלים את יצירת עשה זאת בעצמך ביתר קלות, אפילו מתחילים יכולים להשתמש בו ולשלוט בו בקלות. לשפר את יעילות יצירתית : שטיח ביצוע אקדח מאמצת מנוע סרוו באיכות גבוהה עם מהירות מתכווננת. המהירות המרבית ללא עומס הגיעה ל-12,000 ר ' לדקה, ומהירות הסריגה יכולה להגיע ל-5-40 תפרים לשנייה, מה שהופך את יעילות העבודה של המשתמש ל-80-150 פעמים גבוהה יותר מאשר יצירה ידנית מסורתית. שטיח אקדח לחתוך ערימת יכול גם לענות על הצרכים של אנשי מקצוע ומתחילים. הגנה בטוחה : מכונת אקדח השטיח נשלטת על ידי לוח מעגלים איכותי, מה שהופך את ערכת הטופינג לא רק שיכולה להתאים את גובה הערימה בטווח של.83 אינץ (7-21 מ מ), אבל יש גם טוב לחץ יתר , מעל שוטף והגנה קצר במעגל פונקציות יכול למנוע תאונות שונות במהלך שימוש. כאשר השחלה, בבקשה לשמור את שטיח ציצית אקדח תמיד סגור;למשל. לאחר כיבוי החשמל, לא להפעיל את ציוד, כי את המעגלים הוא עדיין מופעל בשלב זה, ועבודת כפייה עלול לגרום נזק המעגלים; למשל. אם חברך או בן משפחתך הוא חובב עשה זאת בעצמך בעבודת יד, תן לה מכונת טאפטינג במתנה, שתעזור לה להשלים את העבודה טוב יותר. * אחריות ללא סיכון : אם אתה נתקל בבעיות כלשהן, אנא אל תהסס לפנות לצוות שלנו! אנו נספק לך את הפתרון המושלם! הערה : את שטיח ציצית אקדח חייב להיות משומן מתוחזק באופן קבוע, כדי להפוך את מכונת של שירות חיים ארוך יותר. ניתן להשתמש בשמן מכונת תפירה. זוהי מעין מכונת אריגה איכותית של שטיחים, יעילות הייצור שלה היא יותר מפי 80-150 של ייצור ידני, חוסכת יותר ממאמץ וזמן סריגה ידני.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Electric tufting gun(cut pile)
Voltage:
AC 100-240V
Frequency:
50-60HZ
Power:
70W
Speed range:
5-40 stitches/sec/
Adjustable Pile high:
7-21mm/
Adjustable Output DC:
24V small adapter
Machine weight:
1400G
Safe protection:
Has over-voltage, over-current, and short circuit protection
ADVANTAGES:
working very quietly; lightweight; wide range of voltage. Simple operation, easy to master. Exquisite structure, Easy to be repaired. Suitable for moveable active working method. The production efficiency is 80-150times than that of manual.
THE PACKAGE INCLUDES:
1*Electric tufting gun (cut pile) :
1*English manual:
NOTE:
Due to the difference between manual measurement and display, the size and color of the product may have slight differences, please understand. :

מוצרים קשורים