.

.

מעיל גלנקר ספרינגס לילדים של קולומביה

מעיל גלנקר ספרינגס לילדים של קולומביה

ILS 50.00

כמות
במלאי

100% פוליאסטר טפטוף ייעלם : גשם קל לא יגרום להם להרגיש רטובים במעיל המודפס הזה בשובבות. התאמה קלאסית מודרנית : כאשר מזג האוויר בקצה, הז ' קט האוניברסלי הזה יהיה המטרה שלהם לכל הרפתקה בחוץ. שמור על הראש יבש וחם והם יהיו מאושרים וחסרי דאגות כל היום. שימושי תכונות : זה מים עמיד גשם מגן תכונות חיוני יד כיסים וחפתים אלסטיים כדי לשמור אותם תחושה נוח ובטוח. בנוי אחרון : תשומת הלב של קולומביה לפרטים היא מה שמבדיל את הלבוש שלנו מאחרים. אנו משתמשים רק את חומרים באיכות הגבוהה ביותר, מקצועי אומנות, ועמיד תפרים. זהו מעיל בגודל נוער לאורך זמן שהם ייהנו ממנו לאורך כל העונה. עזור להם להתבלט בגשם. ז ' קט רוכסן זה משלב הגנה מפני מזג אוויר עם הדפסים הרפתקניים. 

ז ' קט הגשם הרב-תכליתי הזה כל כך קל משקל שהוא נוח לשחק כמו מעיל רוח יומיומי. תכונות חפתים אלסטיים ושני כיסי יד למקלט חיוני.

 מוצע במגוון צבעים ודפוסים מהנים, בגודל לנוער. כדי להבטיח את גודל לך לבחור הוא נכון, לנצל שלנו שינוי גודל תרשים הבא מדידה הוראות : עבור את שרוולים, להתחיל במרכז האחורי של הצוואר שלך ולמדוד על כתף ולמטה כדי את שרוול. אם אתה בא עם מספר חלקי, עגול עד למספר הבא אפילו. לחזה יש למדוד את החלק המלא ביותר של החזה, מתחת לבית השחי ומעל השכמות, תוך שמירה על סרט המדידה יציב ורמה.

מאפיינים מוצהרים

מוצרים קשורים